• Zwroty i reklamacje

Zwroty

Czas na dokonanie zwrotu:
- W przypadku dobioru osobistego, czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od momentu wydania towaru.
- W przypadku zakupu internetowego, czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od momentu wystawienia dokumentu sprzedaży.

Sposób dokonywania zwrotu:
Zwrotu można dokonać osobiście w siedzibie sprzedawcy bądź wysłać towar na jego adres(górna część paragonu). Pamiętaj, że klient ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru.

Stan zwacanego towaru:
Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony). W przypadku zwrotu towarów używanych/outlet, towar nie może być rozpakowany z paczki, w której został dostarczony.
Jeśli towat pochodzi z akcji promocyjnej, w której dodawany był do niego gratis, musi on również zostać zwrócony.

Warunkiem koniecznym do zwrotu jest paragon.

Towary nie podlegające zwrotom:
- towary w otwartym opakowaniu jednorazowym;
- towary noszące widoczne ślady użytkowania;
- towary outlet/używane, których paczka została otwarta.

Sposoby zwrotu należności:
- zwrot ceny zakupu w formie i kwocie zgodnej ze sposobem zapłaty i z ceną zakupu widoczną na dowodzie zakupu;
- zwrot ceny zakupu towaru w formie jednorazowego kodu rabatowego;
zwrot ceny zakupu towaru w formie punktów lojalnościowych przypisanych do konta;
- wymiana na dowolnie wybrany towar o takiej samej lub wyższej cenie detalicznej (towar droższy za dopłatą różnicy ceny).

Zwrot płatności:
Zwrot środków następuje niezwłocznie. Zwykle zwrot środków następuje w ciągu kilku dni roboczych(zależne od operatora płatności).

Reklamacje

Wszystkie produkty o statusie nowy podlegają gwarancji i mogą być reklamowane;
Produkty o statusach używany/outlet nie podlegają reklamacji.

Reklamowane towary należy odesłać do siedziby firmy wraz z dokumentem zakupu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny